Sunday 21 July 2013

#CONEY

CONEY ?

Apa itu CONEY ? 

ramai yang tanya aku apa itu coney , act aku pon kurang pasti ape maksud dia , bak kata orang putih "not sure" .hahah , ukey laa , kalau nak tahu search laa google , tapi keluar ke ? sebabnya aku pon tak penah nak search lagi .hee , mungkin ade maksud sebab ,ceritanya bermula disini.....

cerita pertama ..

     *tengah lepak* eykin laa yang start semua benda nii , mula-mula cokoloy shehh , now coney pulak , esok lusa aku pon tak tahu lah ape lagi yang eykin ni nak keluarkan ayat dia ,so start dari situ eyra ,fafa , nani and aku juga terikut sekali sebut benda alah tuu ,then berjangkit virus coney nii kat merata tempat , sebab dia sangat UNIK dan PELIK ! HAHAHA 
        Then , aku pula yang bawak virus ni sampai ke BK nii , HAA mula dari situ laa virus nii mula merebak dekat BK nii , sebab asyik cakap coney je ,sampai bibip pon dah terikot sekali ,memang virus nii sangat berbahaya .sangat BERBAHAYA !! 

cerita kedua...

    Pada suatu hari tu ,aku tengah kerja *shift petang* ukey tak perlu , hahah , tengah-tengah cari buku nak baca terambik lah buku resepi makanan barat nii ,*kononnya nak belajar lah nanti* selak punya selak ternampak lah resepi 'coney hotdog' .ape lagi terus lah snap pic , then terus laa uplod dekat intagram ,hahaha ukey itu je , so conclusion nya , coney tu makanan laa juga .*the end*

cerita ketiga...

    Tak sah kalau aku cakap tak de perkataan coney tuu , entah laa , mungkin dah biasa , so aku pon dah terbiasa , kena laa biasakan , EH ? hahaha , ukeyy laa , bila dah biasa nii , mula laa macam-macam , sampai kat WeChat pon ade group #coney nii , hahahha , so aku digelar coney , hahah , forget it , tak penting sangat yang tuu , so dalam group nii , ada laa 5 orang hamba Allah nii , hihihi , omey-omey ,kacak-kacak gitu .

     BOY's : 1.hafiz romansa            GIRL's 1.anisFey                                             
                2.ipannnn                                    2.bibipbeth
                3. ejal swag
 

so itu je laa , aku nk kongsi , nanti ada information baru about 'coney' nii , aku akan kabarin lagi yaa *indon* hahahha ,ukey laa , see you .

A's

No comments:

Post a Comment